Gyakran Ismételt Kérdések



 

1. Hogyan lehet csatlakozni hozzánk?

Először regisztráljon honlapunkon ingyen. A regisztrációkor kérjük adja meg a kívánt adatokat. Ha megkapta a visszaigazoló e-mailt, kérjük válasszon szerződött brókereink közül.


2. Hogyan nyithatok új kereskedési számlát?

Amennyiben választott szerződött brókereink közül kérjük kattintson a számlanyitás gombra. Ezek után automatikusan megnyílik a brókercég regisztrációs felülete. A felületen lévő adatok kitöltése után tud számlát nyitni.


3. Lehet több kereskedési számlám?

Igen lehet több kereskedési számlája, brókercége válogatja, hogy mennyi kereskedési számlája lehet maximálisan. A felhasználói oldalunkon a minden általunk megnyitott kereskedési számla megjelenítésre kerül.


4. Kapok pénzvisszatérítést, ha a pozíciót negatív egyenleggel zárom?

Igen.


5. Hogyan juthatok a pénzemhez?

Az oldalunkon lévő Skrill logóra kattintva nyit egy számlát USD devizanemben. Amennyiben már rendelkezik Skrill számlával ügyeljen arra, hogy a regisztrált e-mail cím megegyezzen az általunk regisztrált e-mail címmel. Amennyiben a fiókjában lévő egyenlegén rendelkezik pénzel úgy a kifizetés gombra kattintva jóváírjuk Skrilles számláján a kifizetendő összeget.


6. Van minimum limit a kifizetésekkel kapcsolatban?

Nincs minimum limit a kifizetésekkel kapcsolatban, bármekkora összeget kiutalunk Önnek Skrill számlájára. A kiutalás teljes mértékben díjtalan!


7. Mit tegyek ha rendelkezem már kereskedési számlával?

Amennyiben rendelkezik kereskedési számlával , amely nem általunk regisztrált, kérem nyissa meg a brókerek menüpontban lévő brókercég információs oldalát, ahol bővebb információt kap arról, hogy hogyan tudja áthozni hozzánk számláját.


8. Mit tegyek, ha észrevételem van a kifizetésekkel és a jóváírásokkal kapcsolatban?

Amennyiben, ha bármi problémája adódik kifizetésekkel/jóváírásokkal kapcsolatban. Kérem küldjön nekünk üzenetet az info@x-back.hu-ra és kivizsgáljuk észrevételét, panaszát.